2013. szeptember 9., hétfő

Végre balik ekmek!

A kirándulás fénypontjának mondható a halas szendvics, ugyanis ez az az étel, amit anno a három hónap alatt nem sikerült kipróbálnom, pedig nagyon szerettem volna. Az ottlétem utolsó hetére hagytam, de megbetegedtem, így miután elég sok mindent kidobott a szervezetem, már nem mertem belevágni a balik ekmekbe. Na de most! :) David tudott egy szuper helyet a Galata hídnál a halpiac mellett. Annál frissebb halat tulajdonképpen nem is lehet enni, hiszen majdhogynem előtted fogják ki. Gondolom mondanom sem kell, hogy egyáltalán nem csalódtam, pont olyan fantasztikus volt ez is mint az összes többi török étel! :)



Egy panoráma a halasoktól

Még meg sem kóstoltuk, de már az elkészítést látván is kiült az arcunkra a vigyor

Halpiac



Majd irány egy kis sörözés! Szerencsére Andiék sem hívei a "faljuk egymást nyilvánosan" dolognak, úgyhogy soha sem éreztem magam kellemetlenül vagy felesleges harmadiknak, ami azért nem egy szokványos dolog a pároknál. David végig iszonyú jófej volt, így ők külön megszépítették a napjaimat. :)


Sörözés a kikötőben Karaköyben



Séta közben azért teázni is beültünk még, elvégre ez az az ital, amit minden sarkon lehet kapni és még a forróságban is mindenki ezt issza

Este pedig egy-egy korsó gyümilével zártuk a napot Mártival ^^

2 megjegyzés: